2015. május 11., hétfő

a varakozas nehezsegei

egy kedves baratnem kerdezte, hogy mit ereztem az alatt a 8 het alatt mig terhes voltam. egyresz oromet, varakozast, alig vartam hogy elteljen a 12 het es mindnekinek elujsagolhassam, de valahol nagyon feltem, hogy nem fog osszejonni, mert annyira semmi jele nem volt ennek a terhessegnek. Semmi de semmi. Nem duzzadtak a melleim, nem volt az az erzes bennem, hogy nem vagyok egyedul, nem ereztem a mindent elsopro erzest, hogy szeretek egy lenyt aki meg csak most formalodik. Neha pillanatokra, mikor nezegettem, hogy mekkora lehet, de mivel a felelem mindig ott olalakodott, hogy valami nincs rendben, inkabb csak konyorogtem magamban, hogy mindne rendben menjen ott a testemben. Remenykedtem, hogy eleg kenyelmes neki ott bent es mindent megkap a tokeletes fejlodeshez. De ugy tunik nem igy volt. Valami nem stimmelt es o elment. Itt hagyott egy kis urt. Kicsi volt mint egy babszem, eszre sem vettem mikor eltavozott. Csendben ahogy jott el is ment. En meg itt maradtam egy lyukkal a mehemben es a szivemen. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése